SKRIVET: 2012-04-16, kl 09:03:34 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Tävling Sollentuna Ridklubb

Lång dag igår, MYCKEt lång dag. Men det har ändå varit awesome :D Gick ner till stallet vid 7 å började fixa med Escada. När hon var klar gick jag till andra stallet å knoppade Pijano. Efter att allt var inpackat sen, hästar, utrustning å sånt, så åkte vi iväg, dock ett stopp på donken först. ;)

Vi gjorde iordning Eskimåen ganska snabbt efter att vi kommit dit. Sen en liten bangång innan framridning osv. Och det kändes som om man red runt i en sjö typ. Båda ridbanorna var typ helt vattentäckta, men det gick bra endå. Hon hoppade skitfint på framhoppnigen. Sen på banan då? Joo där hoppade hon minst lika fint. Ställde upp i alla lägen och var posetiv. Dock så fegade jag ur på sista hindret så det blev två stopp där - vilket var helt och hållet mitt fel/beslut. Hon var bäst helt enkelt, jag var dålig :)

Sen blev det massa väntan och så innan Emmas starter. Passade på att powernapa i bussen när det fanns tid för det, som det fanns, haha. Jag strök mig från 1.10n för jag kände att jag helt enkelt inte ville hoppa den.  Emma får berätta hur det gick för henne, men jag kan avslöja att hon och Pijano var bäst, hihi ;)

Jag vill bara tacka alla jättemycket. Jenny som ställde upp å körde å hjälpte till under dagen, Emma för å va en grym tävlingskompis som stöttar, Pijano för han är så cool på tävling och Escada såklart, för att hon är världens bästa häst och för att hon snällt stod stilla själv i bussen medan alla vi andra var borta. Jag är jättenöjd över dagen! :D



Världens finaste <3

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0