SKRIVET: 2012-03-30, kl 20:06:19 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Ångest påriktigt

Hatar känslan när man inte riktigt kan göra något.. Typ som nu. Fick samtal häromdagen om att Escada hade varit jobbig att tränsa, eller rättare sagt att det inte gick. Tänkte att hon "bara testade". Har gått runt och funderat hela dagarna på vad som kan få henne att gör nåt sånt, lixom nu?!
Hursomhelst så fick dom på tränset sen iallafall. Men idag fick jag ett nytt samtal som att hon inte hade velat fånga sig i hagen.. Vad händer lixom? Såhär har hon inte hållit på sen ridskolan lixom.. Får påriktigt ångest. Tycker så synd om henne på nåt sätt. Vet inte om hon bara håller på å dummar sig eller undrar varför inte jag e i stallet. Eller såå.. Fan vad jag vill åka hem. Nu nu nu nu nu!! Trivs ju bra här i Örebro men det är så jobbigt när jag saknar Eskimåen så mycket. Speciellt när hon håller på såhär :(
Men hon hade varit fin att rida iaf, så det är ju kanon<3

Men härborta rullar allt på iaf. Har precis varit ute och joggat en sväng ---> bech 2012? Kanske finns en chans iaf.. Imorgon ska jag gå upå kl 6 å knoppa hästar eftersom vi ska iväg på tävling. Så mådste duscha nu och sen sova. man e redigt trött efter en lång dag :)



Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0