SKRIVET: 2012-03-05, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Börjar veckan med lite humor



Loggade in på Schoolsoft, duktig som jag är.. det var ju inte igår direkt ;) Och så hade våran skolsköterska skrivit om nötallergi som ni ser, och dessvärre finns det ju mycket nötter här. Och jag kan få både en alllergisk (notera alla L) reaktion och chock eftersom man aldrig slutar förvånas.. Okej, det där var riktigt tråkig humor. Men ändå. HAHAHAHAHAHA. Förresten, är det bara vi som har schoolsoft..? Jag är aldrig inne där, men min mamma är en flitig användare och håller koll på mig nästan lika mycket där som på facebook - bara en gissning ;)

Eh.. Det här är ett tidsinställt inlägg också. För det känns så mycket bättre när det kommer upp kl 08:00 på en måndag, än 03:42... Lika bra! Hej och hå, nu är det en ny vecka förresten. Studiedag inleds den med, kan inte klaga direkt!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0