SKRIVET: 2012-03-22, kl 20:04:11 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Dagen

Hejhopp!

Idag har vi sorterat bland täcken och dammsugit + moppat hela butiken. Sen hare bara vart chill resten av dagen, nice! ;)

Kom precis tillbax från stallet. Har varit ute och ridit i det mysiga vädret med Ruby & Camina. Skrittade ut i typ 40 min ner till militärbommen och sedan rakan och lite så. Vid militärbommen mitt ute på åkern så hade det bildats typ en sjö..? I den stod ca 7 svanar :O Haha, vi blev fett rädda att dom skulle attackera eller nåt så vi vände. Sen red vi litegrann på ridbanan. Travade några varv och kände att hon kändes fin. Blev nåt varv i galopp oxå bara för att stämma av å lite så ;) Skitfin va hon! Sen blev det massa fix i stallet. Har tvättat alla schabrak förutom ett och sen ett täcke och JW-grimman. Halmat boxen massa har jag oxå gjort. :)

Har skitont i knäna nu. Råkade krascha med moppen när jag skulle svänga upp på parkeringen. Skitonödigt, men så kan det gå. Blir nog ett till ärr på knäna och nya jeansen gick sönder. Men sånt får man ta helt enkelt ;)









Benlindor - Schockemöhle Sports
Benpaddar - Schockemöhle Sports
Schabrak - Jacson

Hjälm - GPA
Jacka - Kingsland
Byxer - Whitaker
Strumpor - Kingsland
Skor - UGGs

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0