SKRIVET: 2012-03-12, kl 21:28:25 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Det är värt att leva fattigt ett tag

Om man får vara kung för en dag.

Fast jag känner mig ju iofs som en kung varje dag, haha ;) Nejmen påriktigt. Tror aldrig jag har varit såhär fattig i hela mitt liv. Exakt alla pengar som jag får in går direkt till hästen. Är det inte hovslagare så är det veterinär och sen är det tävlingar å det ena å de andra. Shit, har fan inte tänkt på det så mycket förrens nu. Idag typ. När man går runt i en ridsportsbutik hela dagarna och bara vill köpa köpa köpa. Haha. Jag e fan pank. Helt sjukt.
Jag lever fattigt ett tag men känner mig som en kung varje dag? Japp, så ere. Och de e så jävla värt. Min häst betyder allt för mig. Allt och mycket mer. Och jag hade faktiskt ett val. Att köpa häst och veta att inte ha så mkt pengar kvar till annat, eller att inte köpa häst och köpa ex massa kläder osv. Och jag valde rätt. Så jävla rätt.

Jag är så glad att jag köpte Escada. Hon har verkligen gjort allt för mig. Eller rättare sagt, hon gör allt för mig. Varje dag så är jag sådär glad. Glad för hennes skull. Hon är glad - jag blir glad. Så enkelt! Tillsammans har vi fan klarat allt känns det som. Hon litar på mig och jag litar på henne. Från 0 till 100. Och det känns så himla bra.
Sen är jag oxå väldigt glad över att jag fick köpa henne. Att jag fick chansen att ge henne det liv hon verkligen förtjänar. Så ett stort tack till ridskolan. Och självklart till mina bästa föräldrar och familj som alltid ställer upp! Jag är så jävla lyckligt lottad må jag säga. Escada oxå för den delen, haha ;)



jag var din utväg och du var min sista chans.

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0