SKRIVET: 2012-03-22, kl 23:58:43 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

En helt vanlig torsdag

Den här dagen har nog varit lite speciell för mig. Jag ser på vissa saker på ett annat sätt än jag gjort förut och har insett vissa grejer helt plötsligt. Bland annat vad som är värt att lägga energi på. Vad jag vill med mitt liv. Hur jag vill att andra ska se mitt liv. Att jag inte ska behöva någon som inte behöver mig. Så nu backar jag tillsvidare. Kör på mitt, och så får dem som vill vara en liten del välja det själva. Jag ska bara behöva mig själv, jag ska vara tillräckligt stark för att bara behöva mig själv. Och min prins såklart, annars skulle ingenting fungera.



Och jag tänker på dig, J. Verkligen.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0