SKRIVET: 2012-03-20, kl 19:58:55 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Fick en lite sneaky kommentar..



Svar: Först och främst, TACK så mycket för att du älskar våran blogg - det gör att vi blir peppade! :D
Sen, passade den här kommentaren utmärkt eftersom jag tänkte börja detta inlägget med att blogg-se-appen inte funkarrrrrr :( Försökte blogga typ 49849823 ggr idag, men den hakade bara upp sig. Så trist. Har uppdaterat den men ändå är den knas. Ska försöka fixa de på nåt sätt.. Nån som e kunnig, så HJÄLP!
Självklart kan jag skriva ett inlägg om min och Escadas historia. Skitkul att ni tipsar om inlägg ;)

Och dagen då? JO:

Ville verkligen inte kliva upp ur sängen imorse, haha :( Men typ 20 min innan vi skulle åka till praktiken så kände jag att de var dags. Sarski var jättenäll och fixade åt Escada, skönt! <3 Hursomhelst så var praktiken nice. Vi sorterade lite sitgbyglar, åt lunch och sen kom en leverantör från Schockemöhle Sports och visade grejjor som skulle komma till butiken. Grymt snygga saker, och somvanligt vill man ju vara rik så att man kan skämma bort sin häst med både de ena å de andra. Vad säger ni om en horse-onepiece? Sån ska Eskimå få iaf :D

image description

image description

Sjukt snygg jacka!

image description

image description

Åkte sen tillbax till Berga runt fyratiden. Red direkt när vi kom dit. Fick bli utebanan, med hackamore. Big mistake säger jag bara. Hon var hur stark som helst och det kändes som om jag red på en liten stor b-ponny, haha. I slutet blev hon fin iaf (Y). Red inte så länge eftersom mina armar tog time-out!



Mitt fina "ihopplocksträns" bestående av: nackstycke från ridskolan, swarovskipannaband i rosa, hackamore från jag-vet-inte-vart och sen Dy'on-tyglar. Hela tränset är svart förutom tyglarna. Ibland blir det fult, haha :P




Blev Schockemöhle-schabrak dagen till ära ;)

Ska kila upp till kvällsfikat och försöka få i mig lite middag innan jag ska skriva inlägget om mig och Escada. Woop!

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0