SKRIVET: 2012-03-16, kl 19:50:24 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Fredagkväll

Hej allihopa! Efter praktiken åkte vi till Berga igen för Michelles pappa hämtade oss. Borstade bara hästarna eftersom vi hade fixat allt å ridit på morgonen. Samlade även ihop lite gamla saker som man inte använder eftersom vi direkt skulle åka till hoppla ridsport i kungens kurva för att sälja lite saker begagnat. Lämnade in ett träns, en brösta och ett pannband. Hade även täcken och schabrak som jag vill bli av med men dock otvättade så de får bli en annan gång :)

Nu sitter jag hemma hos Michelle. Vi har köpt hem thaimat och Ian kommer snart. Blir väl att kolla lite på big brother innan jag åker hem till stan. Skönt att komma hem och sova i sin egna säng.

Sen måste jag ju bara säga att det är helt sjukt bra att blomman kanske klarar sig. Hon måste klara sig!! Håller alla tummar å tår och hoppas verkligen på det bästa. Och det hoppas jag att ni gör oxå :) Finaste lilla skrutten! <3

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0