SKRIVET: 2012-03-18, kl 09:06:47 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Fullt ös

Nu är jag uppe från stallet, allt klart och krattat utanför stallet och vid höet och lite sånt småpyssel. Äter lunch nu, för det lär inte hinnas med sen ;)

Ska åka till Mallan, men får se vad som går att göra när vi bara är två personer idag.. Behöver egentligen förutom mig själv som rider, en som rider/leder en annan häst och en som kan hjälpa till med Mallan (leda/longera om det behövs)...

Sen efter intaget kommer mamma hit och ska rida på Pijano för tredje gången någonsin haha! Jag rider med på Escada. Utförlig uppdatering om detta äventyr får ni givetvis senare ;) Sålänge får ni en bild från en julshow jag och Pijano var med på. Pijano, mamma och jag ;) /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0