SKRIVET: 2012-03-15, kl 10:15:10 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Gårdagen

Hej kära vänner ;) Jag var bara halvt levande igår, känns bättre just nu men mår inte så bra... Stalltjänst och lektioner, prov dessutom. Så har det sätt ut hittills idag.. Men tänkte blogga om igår också ja...

Det sket sig med löshoppningen, planen fick ändras så fort vi fått in Mallan i bussen. Åkte hit med henne istället och kan inte säga mycket annat än att jag är sååå stolt över lilla (stora) bebisen! Först gick hon i princip RAKT in i bussen när vi lastade henne från stallet. Sen väl här skötte hon sig sååå bra trots alla störningsmoment som är möjligt att tränga ihop haha! Massa människor, hästar, traktorer, bilar, grisar - ah standard. Men hon har ju bara varit här på helger/lov/kvällar tidigare.

Longerade henne på lilla ridbanan och hon var superduktig!! Hade inte ens nån pisk, utan hon lyssnade kanon. Skrittade bara lite med ledare för att det var så myket buller runt om och så mycket nya intryck.. :) Gick bra, hon hoppade lite på stället ett par gånger men så duktig så! Tog inte alls lång tid att lasta sen heller. Wiiie! Hon som ändå inte gör så mycket liksom. Taggad nu på våren, så vi kan köra igång ordentligt nu! Fina tjejen! :)

Sen åkte jag lite på Mumin oxå, men inga kommentarer om det... Besviken - på mig själv. Menmen, här får ni lite bilder på fina Mallan! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0