SKRIVET: 2012-03-23, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Har massvis att göra!

Idag och i helgen har jag massvis med saker att fixa. Åker ju somsagt på praktik till Örebro på söndag och är borta med Escada i ca 2 veckor. Ska bli skitkul! :D Men husrsomhelst så måste jag fortsätta tvätta lite täcken, smörja och putsa allt läder, packa allt som ska md (vilket är en helt del när jag tänker efter). Åka och köpa Krafftfodersäckar måste hinnas med oxå. Men idag tänkte jag iallafall raka både Camina och Escada efter praktiken. Sen ska Eskimåen friseras, öronen ska klippas, svansen, hovskägget osv. Måste typ skriva nån form av checklista. Det får bli en promenad för henne lite senare idag. Hon har kanske lite träningsverk efter igår å förrgår. Hoppning och så lixom ;) Men ska rida både lördag och söndag (innan vi åker). Hiho, är sjuk taggad ska ni veta. Skönt att lämna Berga å träna med hästen :D

image description



Överväger även om jag ska köpa den här grimman idag. Behöver nåt nytt och fräscht. Har ju redan en JW-grimma, men den är mest blå.. Hmmm, aja får se hur jag gör. 299 riksdaler kostar den iaf! :)


/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0