SKRIVET: 2012-03-15, kl 22:43:03 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Hästnet.se

Sitter och kollar hästannonser och blir helt kär. Haha. Kommer ihåg för några år sen när man startade datorn och gick in på hästnet innan facebook och hängde där istället. Drömde om alla möjliga hästar och tjatade på sina föräldrar. Föreställde sig hur det skulle vara att ha en egen häst. Hihi. Känns oxå lite konstigt när jag tänker efter att jag aldrig har ringt på en köpeannons, bokat provridningar osv. Jag har jag aldrig åkt och provridit Escada lixom ;) Ganska sjukt att man bara kan se en häst, ringa på den, provrida ett par gånger och sen köpa den å sen få en vän för livet :)

Dock så kollar jag nu hästannonser av en speciell anledning. Kan inte berätta nu vad det handlar om men jag kan säga att sommaren och sista året av gymnasiet kommer bli grymt! Någon som har en gissning? :D

 

/Gullman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0