SKRIVET: 2012-03-15, kl 20:04:50 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Ibland känner jag mig bara sådär dålig

Typ en dag som denna. Vaknade med träningsvärk överallt. Inte roligt. Ner till stallet och mocka å så. Sen fixa sig och åka iväg till praktiken. Har varit dålig på att uppdatera idag, me faktum e att det inte hänt så mkt. Städat i butiken och prismärkt lite saker. Gosat me hundrarna har vi ju såklart hunnit med oxå, haha. Men idag vare en sån dag som man bara vill stanna kvar i sängen. Menmen. ;)

Dagens ridpass:

Red Escada ute på stora ridbanan idag me. Mycket skritjobb i början och sen blev det trav. I början var hon lite spänd, men så fort folket i allén hade gått därifrån så slappnade hon av och jobbade riktigt bra. Hon har blivit så fin :') Travade ganska lagommycket idag och avslutade när hon gick som bäst. Försökte sen skritta av henne med de var typ omöjligt. Hon bara tittade på allt och taktade hela tiden. Skrittade tillbax till stallet efter att jag gjort mitt bästa för att få henne på andra tankar. Men icke! Blev lite irreterad å så, men i stallet var hon världens gosigaste. Massvis me äpplen å morötter, hihi ;)

Knäppte inte en endaste bild idag. Haha wtf lixom. Så de får bli en gammal bild helt enkelt ;)



/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0