SKRIVET: 2012-03-08, kl 21:54:05 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Inte braaa, I know!

Har verkligen inte lyckats blogga förrän nu haha.. Men hmm.. Igår så tänkte jag ju rida och sådär men ni såg ju bilden lite längre ner.. Inget allvarligt som tur är men fyfan vad det blödde och såg äckligt ut, och jag har sån jäkla blodskräck så det finns inte.. Så ofrivillig vila blev det :(

Åkte till Solvalla på kvällen och kollade på lopp, fina Elora Hanover som jag blev helt kär i när jag var hos Stig H och jobbade kom 2:a så det var jättekul! :) Hängde lite i stallarna och sen hem och kolla på Big brother. Mycket trevlig kväll måste jag säga!

Idag så känns det som jag inte fått speciellt mycket gjort men det är nice ändå. Red Pijano barbacka i ridhuset med repgrimma och han var hur fin som helst! Kände bara igenom honom lite i alla gångarter, och han gick helt enkelt toppen - finns inte mycket mer att säga direkt. Fast även fast jag dissade sadel så gav jag dem lite uppmärksamhet på tavlan i stallet iallafall.. ;)



     

Måste rusa nu, men hörs snart!

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0