SKRIVET: 2012-03-07, kl 22:19:03 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Kort ridpass pga dammigt ridhus

Först och främst, varför kommer inte mina mobil-inlägg upp? Blogg.se-appen verkar inte fungera så värst bra idag.. :( Men aja, får försöka uppdatera den imorgon eller så.

Har iallafall varit på praktiken idag som vanligt. Börjar känna sig mer och mer hemma vilket är skönt ;) Har gjort lite olika saker idag och dagen har varit rolig ;) Kom tillbax till skolan strax efter fem och efter att ha stoppat i mig lite mat så gick jag ner och red lite på min finis. Dock så var ridhuset väldigt dammigt så red bara i ca 20 min. Väldigt kravlöst och så. Vi har ju en lugn vecka utan hårda träningspass så det är skönt. Nästa vecka jobbar vi lite mer och kommer även att hoppa på onsdagen! :) Hon skötte sig bra idag iallafall, min fina Rune <3

Har tyvärr slarvat bort min mobil nånstans så det får bli en bild som redan finns i datorn ;)



Escada sommaren 2010

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0