SKRIVET: 2012-03-05, kl 09:26:08 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Morgonmotion

Godmorgon allihopa!

Någon som är lika morgonpigg som jag? Haha, nejmen blev ett tidigt ridpass idag. Gjorde tillochmed iorning Escada i hagen, myyysigt värre! :) Red ca 30 min i ridhuset barabacka med hackamore. En liten piggelin vare. Jobbade henne i lite lägre form och avslappnad. I galoppen blev hon dock väligt stark och ville springa ifrån mig men det blev bättre efter ett tag ;) Efter ridpasset så mockade jag och fixade allt i stallet så de är klart!







Rosa pannband såklart! ;)

Nu måste jag fixa mig inför praktiken på Lyckås ridsport. Åker om ca en timme. Bloggar mer under dagen när jag får tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0