SKRIVET: 2012-03-14, kl 10:00:06 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Morsning!

Nämen hejsan! Känner mig rätt hurtig faktiskt... Stalltjänst, snabb frukost, bytte om och så ner till stallet igen.. ;) Red fram Pijano på rakan, sen var planen att han skulle få skutta lite småhinder, så gick ner till "terrängbanan" som några treor hade i projektarbete att göra. Har inte ridit där innan så det blev en premiärritt idag :D

Och satan vad fin min häst är! Han kommer passa perfekt som fälttävlanshäst! Men mer om det sen. Travade av på rakan och så fick han klättra lite i barackbacken. Sen var det speed som gällde i stallet, byta utrustning, smörja träns, sadelgjord och stövlarna och så ut med Pijano i hagen. Och vara i tid till växt och djurlivslektionen - gryyym jag är! ;)

Nu är det den här lektionen, sen samhällskunskap och efter det ska hästarna lunchas. Sen ska jag åka och löshoppa unghästen. Direkt tillbaka ta in hästarna, sen blir det troligtvis en helkväll på Solvalla. Sen kvälla hästarna och fixa i stallet. Fullt ös medvetslös... ska försöka hinna ta det lugnt och andas oxå..

Förresten, ikväll ska jag sätta mig och skriva ett inlägg om Berga, och ett önskeinlägg från läsare. Hörs snart, tänkte försöka uppdatera från iPhonen lite idag, bättre än inget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0