SKRIVET: 2012-03-23, kl 21:44:31 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Mysteriet löst!

Vet nu varför de inte går att blogga från mobilen.. Jag har typ inget internetutrymme kvar. Kan knappt gå in på facebook i mobilen och allt e jättesegt. Hoppas på att det löser sig så fort som möjligt :)

Därav anledningen till att inte kunna blogga idag. Men dagen har varit skitkul! :D Sista dagen på Lyckås vilket var sorgligt, men det kom jättemycket nya saker idag. Bla från Whitaker och sen magic brush och sånt. Så hela eftermiddagen har gått åt till att packa upp, prismärka, sortera, ställa upp i butiken, lägga på lagret osv. Ätit tårta och fikat har vi oxå hunnit me ;) Nomnom!


Innan vi åkte därifrån blev det en shoppingtur, hehehe. Fick presenter och så vilket var jättesnällt! :D Men köpte somsagt lite oxå. Detta fick jag med mig hem:

- Ett Dy'on-träns med pullarnosgrimma 1299:-
- Ett par Whitaker ridbyxor "Flag" - 799:-
- En Kingsland tävlingsskjorta - 499:-
- En Whitaker keps - 199:-
- Ett rakt bett - 259:-

Väl tillbax på berga så provade jag allt på Eskimåen och sen lasttränade vi henne i trailer för första gången. Gick verkligen skitbra. Stod helt snällt och stilla därinne och så. Imorgon går vi ett steg längre och provar å köra henne bort en sväng. Ska till Lillhästen i Stav och köpa Krafft så hon får följa med dit helt enkelt! :)





/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0