SKRIVET: 2012-03-04, kl 15:09:43 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Presentation av Gullman

Kör på lite nya presentationer av oss:

Mitt namn är då Columbine men kallas till vardags för Gullman. Jag är född 94 och går andra året på Berga Naturbruksgymnasium, klass 2 Häst - Jord med inriktning Trav. Det är varierande och kul. Dels sitta i vid skolbänken (okej, rätt trist..), sen vara ute och köra traktor, sköta kor och grisar och sen ha hästövningar. På fritiden så rider jag dels på min egna häst men oxå på skolans travhästar. Där är storfavoriten Eccentric Chip "Chippen". Mitt mål med travet är att ta montélicens i trean. :)

Min häst då. Hon heter Escada (Rundale på tävling) och är ett lettiskt halvblodssto född 2004. Har tidigare stått på ridskola men trivdes inte med det och eftersom den hästen klev rakt in i mitt hjärta så jag köpte henne förra året. Mitt livs bästa köp, haha :) Hon är stor och svart å genomsnäll i alla lägen. Dock har hon haft problem med att tränsa osv men de är helt borta nu efter mycket jobb. Eskimå, som hon kallas, älskar att vara ute i hagen, hoppa, mysa i boxen och bli kliad i karlederna, haha. På "träningar" hoppar vi upp till 1.30 men tävlar för tillfället 1 m. Det viktigaste för oss är att vi har kul och det har vi verkligen! :D

Annars då? Jag är väldigt glad och skrattar typ hela tiden, haha. Min största rädsla är lastbilar och jag älskar grisar, så himla söta. jag älskar att spendera pengar - pappas pengar dvs. Mina pengar går mest till hästen :) Hmm vad mer.. Vet inte, har så dålig fantasi, hehe. Ni får helt enkelt fråga mig om ni vill veta nåt ;)





/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0