SKRIVET: 2012-03-18, kl 14:16:48 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Sitter hemma på gatan där jag bor



eller jaa, sitter på mitt rum dåe. Haha. Här e utsiktet från balkongen/mitt rum/köket, nice huh? ;) Dock e ju den här bilden tagen i somras menmen. Morgnen har varit seeeg. Kollat på typ 4 ponnyakutenavsnitt som jag har missat. Så nu vet jag vad som händer lixom. Ska snart ta en dusch och sen promenera hem till pappa och käka middag. Eller ah, de e ju om ett par timmar. Tiden går så långsamt bläääh. Orkante..

Eftersom min dator e på Berga så har jag just nu mammas PC och jag fattar inte ett piss. Får allvarligt damp snart, gah. Och dessutom finns typ inga bilder. Hittade dock några från pay n jumpen på runsten i Oktober förra året som jag kan visa. Absolutelit - yeah! :)









Hittade nåra från Stäket oxå i Februari:













Haha, sötisar!
Å snart blire tävling igen, wiho, tagga! :D Och idag ere allsvenskan div 1 omg 1 på Södertälje. Självklart hejjar jag på Brommas lag som består av Andy, Stubben, Katti & Edris ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0