SKRIVET: 2012-03-28, kl 20:37:16 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Sol och regn i Örebroland

Tjenare!

Dagen har gått rätt fort faktiskt. Imorse var det vanliga stallrutiner, sen red jag på en jättefin häst som hette Feelina. Ett sto som var jättetrevlig att rida. :) Efter det var det lunch = typ 5 finn-crisps. Jävla diet asså. Haha. Men blev typ mätt endå för min mage har typ vant sig, nice!
Efter lunch började det spöregna. Fixade insläppsmaten fort och började sen som smått ta in hästar. Alla var typ helt leriga och blöta, haha. Såg lite chockade ut faktiskt. Fixade lite med hästarna och sen slutade vi en timme tidigare ungefär. Michelle red Camina och jag red en privathäst som hette Alija. Superfin, verkligen! Typ min typ av häst, sådär lagom frammåt och lätt. Det gick jättebra de me! ;)

Efter de blev de chill i ungefär en timme och sen åkte vi och storhandlade. Affären ligger jättelångt härifrån så man får passa på medan man är där. Handlade för över 600 riksdaler, haha. Bara nyttigheter, duktiga jag!

Nä, dags att sova snart typ. Man blir så trött av att hålla igång hela dagen. Så vi hörs när mobilappen slutar muppa sig ;)

Feelina:

image description

image description

Alija:

image description

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0