SKRIVET: 2012-03-10, kl 16:59:32 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Tjenare tjenare

Kom till Berga imorse och var hur trött som helst. Blev en powernap och sen gick jag ner till stallet. Tog in Eskimå och kollade på benet. Svullnade hade gått ner, wiho! Borstade bort all gammal torkad lera och smörjde på ny kyllera. Sen fick hon gå ut i hagen igen :) Jag mockade och fixade mat och sen gick jag upp till rummet. Råkade somna oxå, hehe. Så vaknade kl tre av att jag var jättehungrig. Så det blev en tripp till vh och handla mat till mig och morötter å käckebröd till hästen ;) Nu har jag käkat och lite så och ska gå ner och borsta å pyssla lite med henne. Måst skynda mig så att jag inte missar bussen hem, vi hörs!



Min fina i den leriga hagen..

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0