SKRIVET: 2012-03-21, kl 09:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Trots detta...



Och trots att det inte är vi längre..
- har jag inte glömt bort dig.

Jag tänker på dig varje dag. En liten del av mig lider varje dag. Jag hoppas precis varje dag att du nångång blir min. Jag vet att det verkar som jag glömt bort dig, som att jag inte bryr mig längre. Men faktum är, att jag bryr mig så mycket att jag inte klarar av att visa det längre utan att rasa samman. Jag vet inte vad som är den lättaste utvägen. Men det var inte såhär jag ville att det skulle bli, tro mig. Älskade.











/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Whhaaaattt ??



Varför kör o rider du inte henne ?



2012-03-21 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0