SKRIVET: 2012-03-06, kl 08:43:21 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Uppe tidigt trots sovmorgon

Godmorgon!

Sitter på mitt rum och äter frukost i skrivande stund. Risifrutti & Zingo, mums!
Har precis varit nere i stallet och mockat, gjort höpåsar + hinkar. Går mycket fortare att mocka boxen nu när jag har bytt till torv-bädd. Dock så vet jag inte riktigt om Escada tycker att det är så bra och så eftersom att hon ändå sprider ut den hög med halm som hon ska ha att tugga på när hon har tråkigt i hela boxen, haha :P Men när bädden har lagt sig lite mer så ska jag lägga ett lager halm överst så löser det sig iallafall! ;)

Ska snart börja fixa mig inför praktiken. Tror vi tar moppen halva vägen och buss resten. Var ju så extremt kallt igår. Lovar uppdateiring under dagen iaf ;) Har gjort lite tidsinställda och sen så bloggar jag från mobilen oxå, så det blir kanon. Nu måste jag dra, hör sen!



/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0