SKRIVET: 2012-03-27, kl 13:37:51 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Uteritt!

Hej hopp!

Började kl 8 imorse som vanlig. Då hade vi en genomgång om vad hästarna skulle göra under dagen osv. Eller innan de "red" vi Eddie kom jag på. Men efter de sen så red vi ut en sväng. Jag red på en häst som hette Kim som var lite pigg eller vad man ska säga. Hon traktade typ hela tiden å småretas sig. Red på någon form av ridbana sen och hon var lite jobbig å så, men i slutet gick de bra :)

Nu har vi lunch och det går typ inte att laga mat här.. Men ah. Ikväll ere hoppträning som vi tänkte kolla på. Annars händer det inte så mycket. Min iPhone gick sönder igår så rutan är helt krossad, hehe. Fick lite damp, vilket självklart gick ut över den. Men så kan de gå. Jag mår inte bra, jag saknar escada <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0