SKRIVET: 2012-03-13, kl 20:01:53 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Trötthetstisdag

Dagen har gått rätt segt faktiskt. Har varit ganska trött hela dan. Började med att jag försov mig så fick ta moppen upp te frukosten och sen direkt ner till stallet. Mockade och fixade allt och sen åkte jag till maskinhallen och hämtade mitt träns som har varit på lite lagning. Eller mitt swarovskipannband var helt trasig så Jocke limmade ihop det och det blev grymt. Hoppas bara de håller nu :) Har ni oxå haft problem med stenar som lossnar? Galet jobbig ere iaf..

Åkte iallafall till praktiken och har packat upp och ner ridhandskar, schabrak och ridbyxer. Även ställt fram massa saker och så vidare. Rolig dag med andra ord :) Kom tillbax runt femtiden och då vare direkt att åka ner till stallet å rida. Äntligen!! Benet kändes bra och hon var pigg och glad. Skrittade ju bara men jobbade henne i skritten på stora utebanan, där hon brukar vara galet sprallig. Men hon häll sig i skinnet trots att det blåste hejvilt :) Söte!
Halmade mer i boxen när vi kom tillbax och proppade munnen med knäckebrö och morötter till min prinsessa :D

Sen bar det av ner till gymmet. Springa på springband och göra hundra situps, inte illa. Ska bli bättre på det här nu tänkte jag, så en klapp på axeln till migsjälv, haha ;) Näe, dags att ta en dusch och sen chilla litegrann. Skönt!

Juste! Har ni något speciellt som ni vill att jag ska skriva om. Ex hur de är att bo på internat med sin häst, utrustning, hur stallet ser ut osv. Så kommentera inlägget då så ska jag se till att fixa de! :D








Olle vart fotograf idag så därför blev bilderna inte bättre än såhär :P

/Gullman


Kommentarer
Postat av: bells

ja, berätta gärna hur det är att bo på internat med sin egna häst, verkar som en dröm :)

2012-03-31 @ 14:25:24
URL: http://beells.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja berätta gärna om hur det är att bo på internatet med egen häst!

2012-03-31 @ 14:33:19
Postat av: Anonym

oj råkade skicka två, hehe

2012-03-31 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0