SKRIVET: 2012-03-16, kl 14:56:55 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Rest in peace

Det här är inte rättvist. Det är så långt ifrån rättvist som det går. Inte ens ett år fick du fylla. Du fick inte ens leva ett enda år av ditt liv. Det är så orättvist. Jag har aldrig sätt ett föl varit så älskat som du var och är, aldrig. Att du ska behöva lämna oss nu, är fan inte rättvist. Det är så svårt att förstå, jag kan verkligen inte förstå.

Du var så efterlängtad och jag såg dig redan när du öppnade ögonen för första gången i ditt liv, den 21 maj 2011 på eftermiddagen. Sen har du funnits här, hela tiden, förutom nu på sista tiden. Men det ska vi inte minnas nu. Utan det vi ska tänka på är all lycka du har gett oss och hur mycket kärlek och lycka du fick. Sara gjorde allt för dig, verkligen allt. Du kunde inte ha haft det bättre, det kunde du verkligen inte. Men så här tidigt ska du inte behöva lämna oss. Det är så olidligt svårt att förstå.


Bergas Blomma.
Som jag sagt till dig, för mig kommer du alltid vara Märta.
- Vila i frid lilla älsklingen.



























Young, wild and free'

Kommentarer
Postat av: Travsara

Så jävla grymt och orättvist fyyyy fan!!!!

2012-03-16 @ 16:23:32
URL: http:// bergatrav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0