SKRIVET: 2012-03-11, kl 15:29:29 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Värt ett försök iallafall



HAHAHA. Vettefan om den kostar så "lite" egentligen, men jag var ju tvungen att försöka iaf, haha. Drömsadeln dåra, en Prestige, så sjukt snygg och ser väldigt skönt ut. Den vill jag ha ;)

Nejmen jag fyller ju 18 rätt så snart. (Eller i augusti..) Har ingen aning om vad jag önskar mig. Eller jo, en kavaj och ett par stigbyglar faktiskt. Och även ett nytt swarovski-pannband. Ska iofs försöka tigga till mig det innan tävlingarna i April. Får se hur det blir med den saken, hehe. Måste ändå rida med sponsrade schabrak och dom råkar vara i "fel" färg, men det kommer nog bli bra ändå ;) Kavajen är från Animo, Stigbyglarna från Freejump Soft - up och pannabandet är swarovski :)




Fanns ingen bild på pannbandet, men får fota det imorgon på Lyckås helt enkelt ;)

/Gullman



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg kavaj

2012-03-12 @ 10:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0