SKRIVET: 2012-03-09, kl 18:39:12 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Vilken dag va

Morgonen var ju lite sådär, men såfort jag kom till praktiken så blev jag på bättre humör. Alla där är så roliga och glada! :D idag så kom det nya kläder från Kingsland som skulle larmas och resten av dagen har vi spenderat med typ hundratals pannband. Alla möjliga sorter, färger och storlekar som skulle sorteras i storleksordning: ponny, cob, full & x-full :) Man blev väldigt snurrig i huvudet må jag säga, haha!! Efter typ 3 timmar blev vi klara och då fikade vi typ resten av eftermiddan ;)

När jag kom tillbax till Berga så ryktade jag på Escada och pysslade med henne. Svullnaden hade gått ner lite och hon haltade inte. Smetade på kyllera så som imorse och sen flätade jag över manen på rätt sida. Eller asså, de blev inte riktigt några flätor haha ;)

Nu är jag påväg hem till Michelle. Ska käka middag och sen fixa oss för inflyttningsfest hos Emma, woop woop! Fast ska inte dricka något, duktig som jag är. Fast pepsi går ju förståss bra ;)

Bloggar från mobilen nu så bilderna kanske kommer lite knasigt så ni vet. Och det vita i Escadas ansikte är kyllera från när hon har kliat på benet :p
/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0