SKRIVET: 2012-03-13, kl 00:43:52 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Yada

Halloj! Min dator har lagt av på nått vänster, så får glatt sitta och skriva från min skeva iPhone istället... Kommer nog inte palla så länge menmen. Pijano fick gå ett pass till nu ikväll, intervaller på rakan fick det bli :) Superhärligt att kunna rida med bara en tjocktröja utan att frysa det minsta när det ändå är mörkt ute!

Skrittade iallafall fram ner till rakan, joggade halva, galopperade en halv i okej högt tempo, joggade andra halvan och gjorde om samma nån gång till. La in lite halter och halvhalter där det kändes bra, och Pijano var faktiskt lugnare än jag förväntat mig... ;) Galoppen i slutet var kanonfin!! Skrittade barackbacken upp och sen runt lite på berga efter. Ett bra ridpass!

Sen undrar jag om jag slog i huvudet eller nått, för har tvättat hur mycket som helst idag, smörjt träns, städat lite här och var i hela stallet osv... Så jävla nice att ha stalltjänst själv förresten! :D men nu pallar jag inte skriva mer med den här skeva luren, så vi hörs imorn! / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0