SKRIVET: 2012-03-13, kl 23:39:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Yes...

Mobilupdate igen. Tror jag håller på att gå in i väggen eller nått haha... Fick höra flera gånger nu ikväll att jag såg helt förstörd ut, så kollade mig i spegeln - och hjälp, på riktigt. Likblek, och ser helt död ut hehe. Får bita ihop den här veckan och sen måste jag... komma på fötter för att inte knäcka mig själv totalt. Stalltjänst imorse, kalas. Sen hästövningar och vi red/körde motion på GP eftersom vi körde fort igår. Jag red Surfinia, supertaggad, supergullig och superfin. Kan inte bli bättre. Fast jag hade lite ont i ryggen och huvudet när jag red så fick kämpa lite - men det som inte dödar en härdar en :)  Lunch som inte blev som planerat, jag och ett gäng andra fick soppatorsk när vi skulle åka till vh. Men det löste sig bra iallafall ;) Skulle köpa en dricka på små g efter det, men slutade med att jag totaldäckade i soffan.. Stabilt. Tog in hästar, åkte till vh igen, sen blev det stallet fram tills kvällsfodringen. Stallmöte, mockning, foder och annat pyssel. Tog ut Pijano i grimma och så fick han vara ute och busa lite i mörkret. Absolut bästa på hela dagen, bara han och jag. Älskar honom så mycket att jag inte ens själv fattar att det är möjligt. När allt var klart blev det kvällsfikat en stund och sen små g för Big brother, men jag kände mig somsagt helt förstörd så orkade inte ens hålla ögonen öppna eller sitta upp. Stabilt igen.. Så nu måste jag passa på att sova. Upp innan halv 7 imorn. Fint. / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0