SKRIVET: 2012-05-04, kl 00:37:13 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

....

Jag tar nog en bloggpaus eller något. Känner inte för att blogga nu när det händer så mycket, vill berätta för er - men ändå inte. Jag tror jag tröttnat lite.. Bloggandet blir så enformigt för min del, Gullman har ju liksom en till blogg där hon skriver om andra saker än här, men jag skulle aldrig orka med två stycken.

Sen, med handen på hjärtat, är vi inte lika grymma längre. Den här bloggen var verkligen AbsolutElit förra sommaren; vilket oxå syntes på statistiken... Nu... Går det bara trögt. Och bättre lär det inte bli, speciellt eftersom vi inte ens kommer ha hästarna på samma ställe i sommar. Där försvann ju lite "grejen" med våran blogg.

Vad tycker ni nu då? Håller ni med, eller inte? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att er blogg är intressant och rolig att läsa! Alla har sina svakor ibland Men det hade varit kul om ni fortsatte blogga!:-D

2012-05-04 @ 18:18:40
Postat av: Fanny

Jag håller med den över, eran blogg är jättekul och intressant att läsa, skulle vara kul om ni fortsatte :D

2012-05-04 @ 20:32:41
Postat av: Cecilia

Jag tycker också eran blogg är jätte trevlig att läsa, så skulle definitivt uppskatta om ni fortsatte blogga :)

2012-05-04 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0