SKRIVET: 2012-05-03, kl 21:52:14 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Ett år går så fort

Tänka sig, att det var ett år sen jag, världens lyckligaste, åkte till ridskolan, lastade in min häst och åkte hem till Berga. Ett år sen Escada började sitt nya liv. Shit, va tiden går fort. Helt sjukt. Och en sån förändring det har blivit. Blir helt glad inombords :)

Sommar 2011



Vår 2012



Hon är en helt annan häst att rida nu. Mycket mera.. tjaaa, vad ska man säga. Häst? Jag vet inte riktigt. Svårt att sätta fingret på hur hon är. Kan bara säga ett ord. Underbar <3

Idag blev det iaf ett ridpass på utebanan. Skrittjobbade henne hela passet förutom ca 5 min i slutet som jag travade. Mysigt och behövligt då hon blir lite stark i skritten just. Bara att fortsätta jobba :)

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0