SKRIVET: 2012-05-06, kl 13:10:57 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Hejsan på er!

Har varit sämst på att blogga dem här senaste dagarna, men jag har faktiskt varit sjuk så har inte hängt så mkt i stallet alls. Escada har fått några vilodagar med endast promenader, för mer än det har kroppen inte orkat. Men jag ser det bara posetivt, hon behövde lite vila från allt. Men nu drar vi igång igen. Är riktigt taggad på att hoppa upp i sadeln igen, hihi. Även på att blogga. Har fått massvis med inspiration och så vidare så nu köööör vi! :)

Nu gäller det att lägga upp schaman för tävlingar, träningar osv. Tror tyvärr inte att det blir tävling för mig på Märsta om två veckor. Varken hon eller jag är på topp för det, och jag tycker att det är bättre att hon rids hemma och att vi finslipar på detaljer som behövs istället för att bara åka iväg och tävla, även om det vore roligt. Hon måste få smälta lite av det här. :)

Men det ska bli roligt att rida hemma iaf. Nu på senaste tiden har hon blivit ganska stark och motvillig. Tror det har att göra me att hon e brunstig och att hon fäller. Så vi får jobba på det :)



/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0