SKRIVET: 2012-05-07, kl 10:05:14 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Ny skolvecka nurå

Godmorgon!

Jag vaknade precis. Är ledig idag. Eller.. Egentligen inte, för jag har APU i lagårn men eftersom jag fortfarande är lite sjuk så är jag ledig i eftermiddag åtminstonde. Fårse hur det blir imorgon bitti. Börjar 05.30 och mornarna är ju värst för då har man som mest ont i halsen, huvudet, kroppen osv. Men vi får se hur det blir! :) Ska rida den stora svarta oxå - som jag längtat. Åh ska bli så himla kul :D Och eftersom jag missade hästövningarna i fredags (buhuu :( ) så ska jag försöka tigga till mig och få rida älsklings Chippen någon dag, hihi. Har saknat honom jättemycket nu när han varit på Valla.

ESCADA SCHEMA:

Måndag - Skritta ut + jogga litegrann
Tisdag - Skrittjobba på ridbanan + jogga
Onsdag - Rida lite på ridbanan
Torsdag - Uteritt
Fredag - Har inte bestämt mig än
Lördag - Ridbanan
Söndag - Vila




Så äre tänkt att jag ska rida den här veckan. Eftersom det blev så mkt vila förr veckan vill jag inte tt hon ska gå så himla hårt den här veckan. Men det är skönt att rida ute iaf, så himla fint väder! :)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0