SKRIVET: 2011-06-05, kl 22:20:05 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Svar på kommentarer

Här kommer lite svar på kommentarer som har trillat in:



Svar: Nej den här bilden är från en tävling i typ januai tror jag ;)





Svar: Jovisst, har berättat det i det här inlägget.



Svar: Hon är väl kanske 172-173 cm i mankhöjd kanske. Vet inte exakt. Johanna är väl typ 158 cm tror jag att hon sa ;)



Svar: Jag vet faktiskt inte vad som har hänt med ryggen. Och det vet inte läkarna heller. Har gått till minst 5 läkare som har kliat sig i huvudet och "sagt att jag måste räta på mig". Dock så är det bara den sista som verkligen varit seriös och gett remiss till röntgen. Så jag röntgade ryggen för ngt tag sen men dem såg inget där. Fick iallafall medicin och tabletter utskrivna mot smärtan. Ska åka på magnetröntgen i slutet på månaden så får vi se sen vad som händer. Känns seriöst som att jag får en spark i ryggen varje steg jag tar.. Inte roligt :/


Sådärja! Hoppas ni blir nöjda med svaren, hihi. Asroligt att svara på frågor ju. Kanske ska dra igång en frågestund igen? Vad tycker ni?


/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0