SKRIVET: 2012-03-26, kl 01:14:46 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Svar på kommentarer

Ebba <3 om Ojojoj:

Kan du lägga upp någon mer bild på Cokos?
Jag känner en annan häst som heter likadant och som ser ut typ så ...
Bara en vild gissning :)

Svar: Såg denna kommentar NU, så det blir ett sjukt segt svar.. Men självklart kommer en bild på Cokos! Lånad av Cassandra som hade honom då.



Önskeinlägg
om En.. annorlunda hästövning..:
Jättefin bild på dej & Zebb!
Kan du inte lägga upp lite bilder på när du/ni rider skolans hästar? :)

Svar: Jo, det kan jag nog göra ;)

Anonym
om Mallans lillasyster:
Vad är de för hästar? Berätta gärna lite mer om dom ! =)

Svar: Det kan jag göra i ett eget inlägg!

Anonym om Trots detta...:

Whhaaaattt ?? Varför kör o rider du inte henne ?

Svar: Jag kan inte direkt svara på den frågan.. Hehe :)

  Anonym om Min och Escadas historia:
Tack för inlägget! Jätte fina är ni tillsammans !!
Kan inte du emma också skriva ett sånt om Pijano? ;)

Svar: Jo, absolut - så fort min dator pallar med det... ;)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0