SKRIVET: 2011-05-29, kl 22:52:09 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Svar på lite kommentarer

Hahaha, vissa är asgamla, men har inte svarat på dem (sorry :P) så gör det nu!

emelie  ([email protected]) om Hinner inte nu haha:
Hejsan!!
Jag håller på att skriva om dressyr på min bdb thehorseworld1. Jag undrade om du kanske ville hjälpa till genom att jag får låna några bilder på dressyr rörelser som pinjo kan. Som förvänd galopp tillexempel givetvis kommer jag att länka till bloggen. Kram Emelie

Svar: Haha, somsagt, väääldigt segt svar. Men om det fortfarande är aktuellt - maila [email protected].

Anonym om Morsning!:
vrf gjorde dom inte om när din arm syntes? :P
(menar inte at det var dåligt av dig elr vad man ska säga utan dom gjorde bort sig lite tycker jag när dom inte gjorde om.. :P)
Älskar er blogg!!

Svar: Haha det är en bra fråga, tror att meningen var att den skulle vara lite fail faktiskt ;)

fanny järvå  ([email protected]) om 24 april:
Kommer faktiskt ihåg hur Tudor såg ut innan du red honom.. och hur han såg ut efter du hade "slutat" - vilken jävla skillnad ♥
Kan du inte lägga ut bilder från typ början och några innan du slutade? (:

Svar: Tack så mycket :) Jo absolut det kan jag försöka fixa nån gång under veckan!

linnea om A love story:
vad var det för olycka du råkade utför efter han inte gick igenom besiktningen och hamnade på ks? svara gärna i ett inlägg!

Svar: Ehm.. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Hela den dagen var kaos kan jag säga, måste varit min absoluta otursdag ;) Först blev jag avslängd av en unghäst rakt in i ett elstaket med huvudet före.. Så jag var lite yr "men som tur var" (det var ju inte tur alls) var det enda som var kvar på jobbet att ta in lite hästar efter det. Plockade in alla hästar precis som alla andra dagar, och så var det typ bara den här hästen, Cambria tror jag att den hette, kvar. När jag skulle öppna boxdörren och släppa in henne i boxen, hade dörren (som förövrigt är en galet tung typ stendörr hehe) släppt från sina fästen, vilket inte syntes förrän det var försent liksom. Så hela dörren föll rakt framåt, jag hann hoppa undan men den träffade hästen lite på bakbenen och hon fick ju PANIK. Sparkade som en galning och träffade mig regält, rakt på bröstkorgen. Så flög igenom hela stallgången. Ja, det var väl så olyckan gick till. Orkar inte skriva mer om det, men det var/blev rätt allvarligt liksom.

Anonym om Frida Wikström:
Har du någon annan blogg eller är det denna som gäller? :)

Svar: Det är bara denna ;)

PATRICIA  ([email protected]) om Sötaste fölet:
ert föl? :D

Svar: Njaa, det är ju skolans hihi :)

t om Goddagens!:
berätta vad det bästa respektive sämsta är med pijano..
om du fick ändra en sak med honom vad skulle det vara?
samma sak med dig, haha :p
tack för en awesome blogg ;D

Svar: Bra idé, det kommer imorgon hihi!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0